De gewichtsverdeling is verschrikkelijk slecht en je telefoon valt gemakkelijk van de magnetische ring af. Bevestiging van de ring aan de controller is wel solide.
De ergonomie is minstens zo slecht met een zware telefoon aan de bovenkant en een klein controllertje om vast te houden.
Het enige voordeel is dat de controller klein en plat is, en daarom makkelijk in je broekzak past. Als je je telefoon ergens neer kan zetten (wat kan met de ring-standaard), dan is de controller misschien wel te gebruiken voor RPGs / turn based games.
Na hem kort uitgeprobeerd te hebben wilde ik hem al snel retourneren, en kreeg van de klantenservice te horen dat dit alleen kon indien de verpakking ongeopend was (verzendkosten voor de retour zouden ook voor eigen rekening zijn).
Een dikke afrader dus.